Welkom op de site van Erwin en Sarah!

Welkom op ons reislog!

Zoals aangegeven hebben we voorafgaande aan de lijst een soort van 'voorbereidings'-pagina's gemaakt. Hierin een korte omschrijving wat we willen gaan doen en wat grappige doelen die wij onze stellen per locatie.

Klik op de volgende locaties om naar de voorbereidingspagina's te gaan:

Schoom niet om te reageren op de voorbereidingspagina's! Alle tips en ervaringen zullen wij meenemen bij het maken van de keuzes in onze reis.

Ben je nog benieuwd naar de route die wij in ons hoofd hebben klik dan hier.

Veel leesplezier en tot snel!!

Reacties

Reacties

Sonja, Fred en Ingrid

Hee Er en Saar!

Spannend he! Het komt al erg dichtbij!

Wij zullen de site in de gaten houden!

Groetjes van ons!

Harm en Cindy van Beek :-)

Spannend hoor!!!
Veel plezier met alle voorbereidingen!
Wij zijn wel een beetje jaloers :-)
Snel maar weer een reisje boeken...

Groet,
Harm & Cindy

Sonja

Hoi Erwin en Sarah,
Ik lees net dat jullie tips willen voor als jullie in Beijing zijn.
Er is mij èèn ding bij gebleven uit Cindy en Harm's verslagen.
Als jullie toevallig een keer vroeg op zijn moeten jullie naar het park van de Temphle of Heaven!!!!!
Daar gaan de mensen voor dat ze naar hun werk gaan Taishi-oefeningen doen.(om 6 uur s'morgens)
Lijkt mij erg leuk om te zien.
En ik vraag me af of er nog wat te zien is van de olympische spelen?????

Tom!

Heey Erwin / Sarah,

Leuke site, ga jullie avonturen zeker volgen.
Plezier, ciao

Tom!

paul Lensink

Hela kanjers, fijne reis ik zal jullie volgen.

groetjes

Paul

Fred

Hoi Erwin en Sarah,
Je vader is ook heel erg tsots op jullie ;-).
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!