Welkom op de site van Erwin en Sarah!

VOORBEREIDING - Cambodja

.Dit is onze voorbereidingspagina voor Cambodja! Heel kort omschreven wat we willen gaan doen. Aan jullie de vraag dit aan te vullen met tips en ervaringen!!

joke

In Phnom Penh best wel interessant om een bezoek te brengen aan;
Pour un Sourire dénfant.
No 402 group 12 Vilaage Trea
Stung Mean Chey a proximite de Phsar Soria-
BP 2107
Phnom Phenh 3
www.pse.asso.fr
Dit is een franse stichting die kinderen van de vuilnisbelt opvangt en opleid.

Het Toul Sleng Genocide Museum daar word je stil van.
Wij hebben al heel wat concentratiekampen gezien, maar dit is ...........jullie zullen het wel zien en ja je voelt het ook van binnen.

De killing Fields, geen woorden voor.
Wij zijn eerst naar de Fields geweest en daarna naar het museum, hadden beter andersom kunnen doen, dus eerst museum en dan pas de Fields.

Verder nog een e-mail adres van MAG.
www.maginternational.org
Een stichting die huizen bouwt vooir de mensen die nog steeds slachtoffer zijn en worden van de landmijnen.
Tevens leiden zij ook mensen op (lokale) om de landmijnen te ruimen.

In luang Prabang kun je heerlijk eten in de erstaurants aan de Mekong.
'sMorgens om zes uur komen de monniken, om eten op te halen.
De straten zijn dan echt oranje gekleurd.
Ga niet in de hoofdstraat staan, daar is het heel druk met toeristen die overal vandaan komen, blijf aan de voorkant van de stad.Bij het rode kruis kan je je lekker laten masseren, door lokalen die daar hun opleiding krijgen.Geniet!!!!!

Angor is ongelooflijk, neem er de tijd voor.