Welkom op de site van Erwin en Sarah!

VOORBEREIDING - Beijing

Dit is onze voorbereidingspagina voor Beijing! Heel kort omschreven wat we willen gaan doen. Aan jullie de vraag dit aan te vullen met tips en ervaringen!!

1e hostel is geboekt! --> Wangfujing International Youth Hostel

Anne

Écht geen pekingeend eten!!! BAH! ;)
Veel plezier! China is geweldig...

Tamás

een pekingeend? njamie njamie, mijn lieflings dier.
ik zal met bonzend hart jullie droom reis volgen.

Sonja

Hoi Erwin en Sarah, nou jullie site ziet er geweldig uit. Ik heb hem al naar wat familieleden door geklikt ;-).
Als jullie gaan hanen-dansen of gaan Tai chi-en in China, dan willen wij daar wel een bewijs van zien in de vorm van een foto oké.
groetjes. xxx

coriene van Gerwen

Zo zeg, wat ben ik een partij jaloers op jullie, bij deze een fantastische reis gewenst en ik ga op een afstandje een beetje met jullie mee genieten.

Ingrid

Spannend allemaal he! Het komt wel heel erg dichtbij...

Alvast heel veel plezier! En ik wil bewijs van de hanedans!!

Liefs, uit Malta!

Dennis

Hoi Erwin en Sarah,

ziet er heel leuk en spannend uit allemaal!
Wordt vast een superreis!

veel plezier alvast en tot woensdag, lekker chinees eten ;-).

Groetjes, xx

willy

hallo sarah en erwin
wens jullie dé reis van je leven, heel veel plezier en ga jullie zeker volgen via deze site.
hoop dat al jullie dromen en wensen uit zullen komen.
liefs en goede reis willy

Harm en Cindy

Er zijn in Beijing nog veel oude hutongs (oude steegjes, traditioneel) waar veel oude verhalen bij horen. Niet overslaan als je in Beijing bent! Als je uit de Verboden Stad komt, staan er voldoende mannetjes die een tour aanbieden... (weet niet of je dit moet doen, wij zijn enorm opgelicht, maar je kunt via deze mannen wel achter de route komen ;-)

Harm en Cindy

Een bezoek aan Beijing kan niet zonder een bezoek aan een markt! Wij hebben destijds een groot gebouw gevonden met meerdere verdiepingen. Hier verkochten ze van alles: eten, goocheltrucs, souvenirs, speelgoed, kleding, tassen, noem het maar op. Super vet! Locatie: ten oosten van het park Temple of Heaven: Hongqiao Market, ook wel Pearl Market genoemd.

Harm en Cindy

De parken in Beijing zijn ongelooflijk mooi. Van de ene op het andere moment ben je van de drukke stad in een rustig park. Er staan nostalgische palen waar rustgevende muziek uitkomt... heerlijk. Het gaafste park vonden wij toch wel het park van de Temple of Heaven. Je moet hier al om zes uur ´s ochtends zijn, omdat de mensen hier vóór het werk Taishi-oefeningen doen.

Harm en Cindy

Wij zijn in Beijing naar een acrobaten show geweest en dat was echt heel erg gaaf. Het heette: Flying Acrobatics Show.

els

nou jongens , nog 3 nachtjes in je eigen bed en dan gaat het gebeuren! Heel spannend, gaat geweldig worden. zeker weten! kus els

lotte

he sarah en erwin, ik wilde jullie nog een hele fijne reis toewensen, door de drukte is het er vandaag bij ingeschoten. Jullie zijn nu onderweg. Spannend allemaal. Hopelijk gaat alles goed. Het avontuur is begonnen!!!!! we horen snel iets van jullie.
gr lotte